شامپوسر مو

مادراین وبلاگ آنچه را که درمورد مو وشامپو نمیدونیدبهتون میگیم

شامپوسر مو

مادراین وبلاگ آنچه را که درمورد مو وشامپو نمیدونیدبهتون میگیم

  • ۰
  • ۰

خواص شامپو ترمیم کننده آرگان :

 

1- مرطوب کننده پوست

 

یکی از دلایل ریزش مو خشکی پوست سرcool به دلایل محیطی همانند آلودگی هوا، قرارگیری پوست درمعرض نور شدید آفتاب و یا در زمستان به دلیل سردی هوا میباشد. روغن آرگان در شامپو باعث لطافت وهیدراته شدن(آبرسانی پوست ومو) میگردد . روغن آرگان براحتی جدب پوست و مومیگردد و این روغن چرب نبوده و برخلاف برخی از روغنها حساسیتهای پوست و مو ایجاد نمیکند و بهترین  رطوبت رسان طبیعی میباشدکه بعضاً  مصرف کننده را از  استفاده  از نرم کننده ها و آبرسانها بی نیاز میسازد.

 

2- نرم کننده مو

 

 روغن آرگان درشامپو باعث نرمی، ابریشمی ، براق  و درخشان شدن موها میشود. یک نرم کننده ایده آل میباشد و میتواند موهای آسیب دیده و وزشده را ترمیم کند.  به نظرمحققان بهترین روش برای داشتن موهایی سالم استفاده ازشامپوهای حاوی روغن آرگان میباشد.

 

 3 - خوش حالت و درخشان کننده مو

 

روغن آرگان با نفوذ به لایه های داخلی مو ، موهایی درخشان و خوش حالت برای مصرف کننده ایجادsmiley می کند و حالت پذیری موها را تا 87 درصد افزایش می دهد .

 

 

  4 - Anti aging (ضد پیری)

 

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک ماده موثر به عنوان رطوبت رسان عملکرد بسیاربالایی دارد و پوست و مو را جوان و درخشنده کرده و با برگرداندن  الاستیسیته  مو از شکنندگی مو و ایجاد موخوره جلوگیری می کند .

 

  5 - بهبود پوست ریزی پوست سر

 

کسانی که به دلیل خشکی یا قارچ یا اگزما angryدچار پوسته ریزی پوست سر شده اند  مصرف این شامپو که حاوی روغن آرگان می باشد می تواند باعث بهبود پوسته ریزی و شوره سر گردد.اسیدهای موجود در روغن آرگان بهترین مورد برای درمان موی آسیب دیده می باشد .

 

  6– کاهش مشکلات پوستی

 

از آنجایی که بسیاری از محصولات آرایشی وحالت دهنده مو باعث تشدید مشکلات پوستی مانند آکنه و جوشهای ریز روی پوست سر می شود روغن آرگان باعث تسکین و التیام مشکلات ایجاد شده این محصولات می شود.

 

  7– محافظت و بهبود پوست و مو

 

آنتی اکسیدان های روغن آرگان به طور کلی برای محافظت و بهبود پوست و مویی که تحریک شده، شکسته، ترک خورده یا آسیب دیده اند و یا حتی توسط عواملی همچون رنگ کردن دچارسوختگی شده اند گزینه بسیار مناسبی میباشد. روغن آرگان بهترین گزینه برای پیشگیری از خشکی مو می باشد و برای سرعت بخشیدن به بهبود موهای آسیب دیده استفاده میشود و باعث کاهش التهابات پوستی میگردد.

خواص روغن آرگان

منبع تصویرhttps://kimiyanafis.com/wp-content/uploads/2020/01/4456.jpg

 

 

http://arioshops.com/-Cosmetic/-Shampoo/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • امین حسین پور

ترمیم

تقویت

رشد

ریزش

شامپو سر

مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی