شامپوسر مو

مادراین وبلاگ آنچه را که درمورد مو وشامپو نمیدونیدبهتون میگیم

شامپوسر مو

مادراین وبلاگ آنچه را که درمورد مو وشامپو نمیدونیدبهتون میگیم

  • ۰
  • ۰

مزایای کافئین برای مو

 

1 درمان ریزش مو

 

بیشتر مردان به علت اثرات هورمون مردانه‌ی دی هیدروتستوسترون (DHT) موهای خود را از دست می‌دهند. این هورمون بر فولیکول‌ها و غده‌های حساس مو تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، فولیکول‌ها کوچکتر و در نهایت ناپدید می‌شوند و فرد به طاسی دچار می‌شود. این فرآیند که با عنوان کوچک شدن (miniaturization) فولیکول‌های مو شناخته می‌شود، به فاز رشد مو آسیب می‌رساند. استفاده مداوم از هیرتونیک‌های مناسب که حاوی این مواد باشد، به جلوگیری از ریزش مو کمک می‌کند.

 

2 تحریک رشد مو

 

کافئین تحریک کننده‌ی فولیکول های موست. براساس تحقیقات نشریه ی بین المللی پوست، درمان موضعی با کافئین، رشد فولیکول های مو را تا حدود ۶۴ درصد افزایش می دهد. همچنین چرخه‌ی زندگی مو را تا ۳۳ درصد طولانی می‌کند. همه ی اینها به این دلیل است که کافئین اثر دی هیدروتستوسترون (DHT) را مهار می‌کند و همانطور که خواندید این هورمون به فولیکول های مو آسیب می‌زند و سبب طاسی سر مردان می‌شود. پس انتخاب شامپو مناسب ماینوکسی همراه با کافئین می‌تواند بهترین گزینه برای رشد مجدد تارهای مو شود.

 

3 تسهیل حالت‌دهی به موها

 

محصولات حاوی کافئین، علاوه بر قوی کردن ساقه ی مو، درخشش و شفافیتی طبیعی به آن می بخشند. همچنین، با مصرف شامپوها و محصولات مراقبتی مو به آسانی می‌توانید به موهای خود حالت دهید.

 

 

استفاده از کافئین برای مو

منبع تصویر https://lafarrerr.com/blog/the-benefits-of-caffeine-on-skin-and-hair/

 

 

https://lafarrerr.com/blog/the-benefits-of-caffeine-on-skin-and-hair/

  • ۹۹/۱۱/۲۲
  • امین حسین پور

ترمیم

تقویت

رشد

ریزش

شامپو سر

مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی